Härliga fredag!

Godmorgon alla glada!

Idag är det fredag och jag har en klump i magen. Jag antar att jag borde ha fredagsfeeling i kroppen men det har jag inte, jag har en inre stress över allt jag behöver göra idag.

Längtar efter den där fredagsfeelingen! En positiv sak med att börja jobba kan jag tycka, det är fredagen då man bara längtar hem och kan fredags mysa. Jag hoppas att jag kan lösa det så på mitt nya jobb så jag slutar tidigt på fredagar, förhoppningsvis direkt efter skolans slut så att helgen känns lite längre. Mitt jobb är ju ganska flexibelt så det ska nog inte vara några problem.

Nu på förmiddagen har jag i alla fall tränat årets första pass på ett nytt gym i mina nya träningsbyxor som jag fick i julklapp av min älskade man. Det kändes riktigt skönt och jag tror att jag kan vänta mig en riktig träningsvärk imorgon.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan fixa allt som måste fixas idag. Ska nämligen åka till Lund och kolla hur jag kan ta mig till min nya arbetsplats på smidigast sätt. Sen ska jag hem hit igen och fixa inför kvällens middag då Sandra, Tim och lilla Ida kommer på besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0