Godmorgon måndag!

Hej alla på veckans första dag!

Sitter på bussen på väg till jobb och försöker hålla mig vaken. Dåligt med sömn i natt då jag hade en heffaklump som låg i princip över mig och tog mitt täcke!

Dagens planer ser ut som följer: lektionerna idag kommer att handla om rörelser till musik. Ingen dans utan mer lek. Hörs nog ganska rörigt och oplanerat just nu men jag har full koll!

Efter jobb idag ska jag gå och träna. Sen ikväll börjar jag mitt engelska plugg.

I dag levereras även vår säng sååå jag antar att om orken finns där någon gång i sena kvällen så skall sängen sättas ihop.

Btw...det här med söndagsångest var något som drabbade mig på riktigt igår. Usch hemska tanke att det snart var måndag igen! Men jag har bara 4 LÅNGA dagar framför mig innan jag tar helg då jag inte skall jobba på fredag utan åker till Göteborg på torsdagskväll!

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0