Usch!

Min huvudvärk har inte släppt än. Trots Alvedon och en halvtimme i sängen med stängda ögon. Utöver det har jag inte hunnit med så mycket slappande då det som sagt verkligen behövdes städas här. Jag har fuskat rejält med städningen dock då det kommer bli lika skitigt ikväll när Andreas kommer hem igen och fortsätter med tv:n och tv bänken. Har dessutom varit och handlat mat till ikväll då min bror kommer på middag och varit på hornbach och handlat plugg. Vi ska nämligen hänga upp tv:n på väggen. Han som bodde här innan lyckades ta isönder väggen när han hängde upp sin tv vilket de nu har lagat men jag är livrädd att vi också använder fel plugg eller att vägen är fördålig så att den går i sönder igen och tv:n ramlar i golvet. Fullt möjligt och hade varit så typiskt om det händer oss.

I alla fall... Nog dags för mig att hoppa in i duschen nu och piggna till lite. Om 50min stormar alltså två huliganer in här och lär vara hungriga så då är det bäst om maten är på g.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0