Torsdag

Godmorgon!

2 arbetsdagar kvar innan semester, jag längtar!

Gårdagen var helt knäpp på många sätt. Bra arbetsdag men fyfan vad sur jag var sen efter jobb, inga nycklar och Andreas mobil avstängd!

Mamma kom och räddade mig i alla fall så det var ju tur!

Idag är det tydligen alla hjärtans dag. Jag och Andreas funderar på att åka till IKEA efter jobb. Jag menar det kan väl inte bli mer romantiskt än att spendera alla hjärtans dag där med en köttbulletallrik?!

Vi får väl se hur dagen slutar. Arbetsdagen idag är lång men ganska chill. Har koll på läget liksom och tror att dagens lektioner kommer bli riktigt uppskattade av både eleverna och mig.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0