Tisdag

Redan tisdag! Gårdagen var en sådan där perfekt dag. Jag hade hyfsat bra lektioner men efter skoldagens slut det var då allt braiga började. Åt god mat och sedan åkte jag och Andreas och tränade. Jag har inte tränat på flera veckor så det var helt underbart. Att jag sen dessutom fick chans att bossa över Andreas och se honom svettas var ännu bättre.

Efter träningen åkte vi hemåt och jag slängde mig i soffan där jag sedan låg resten av kvällen. Bra dag helt enkelt!

Idag är det dock tisdag och jag har en liten klump i magen, men jag hoppas att dagens lektioner blir bra!

Efter arbetsdagen skall jag träffa Mallan sprallan och Lennieboy. Ska bli kul!

4 arbetsdagar kvar innan helg och semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0