Sur

Jag är sur idag, jävligt sur idag! Förstår mig inte på en viss speciell människa i mitt liv. Förstår mig inte på de val människan gör och sen säger att jag inte ska lägga mig i?!!!

Vad är det människan inte fattar?? Hur ska jag inte kunna lägga mig i när det påverkar mig????


Sur och irriterad! Bra start på denna dagen!

För övrigt så är dagens planer att jag skall vara barnvakt och Andreas skall hjälpa ett par med att flytta. Barnet i fråga som jag skall passa har tydligen feber fick jag precis veta så planen med att åka till busfabriken gick åt skogen och istället blir det mys i soffan med barnfilmer och något gott, inte mig emot!


Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dumt att vara sur vännen :/ hoppas att det löser sig!

2013-02-23 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0