Super dag!

Vilken superdag!

En förälder var med idag på en lektion. Hon satt snällt på bänken och sa inte ett ljud på hela lektionen. Efter lektionens slut tog hon min hand och la av världens leende. "-verkligen kul att se en sådan duktig lärare undervisa. Du är tydlig, kreativ och lämnar inget utrymme för dumma kommentarer" ja kom typ i chock efter det. Meeeeen det gjorde min dag!

Lektionerna efter det var jag på moln och inte ens ett satans stort utbrott från en elev kunde ta bort mitt leende.

För att fira det gick jag till gymmet nu efter jobb. Har kört kondition 30 min följt av mage samt armar. Har en satans träningsvärk i benen efter gårdagens träning.

Är hemma nu och har precis tagit en dusch. Idag blir det bara lite ägg, ost och skinka till middag. Hade kunnat göra en omelett men ärligt talat är omelett inget jag gillar. Konsistensen är liksom väldigt konstig...

Borde plugga lite ikväll men har på något sätt ingen lust alls så skjuter upp det till imorgon.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0