Söndag

Hej härliga söndag!

Just i skrivande stund sitter jag och väntar på tåget. Det blev en tidig morgon idag eftersom jag skall åka och hälsa på min farmor.

Promenaden ner till tåget var så himla härlig då solen verkligen lyser starkt idag. Det är en sådan dag då man kan ta fram sina solglasögon och bara njuta av vädret. Men luras inte, trots den härliga solen är det riktigt isande kallt!

På vägen till farmor hade jag tänkt få undan lite jobb och plugg. Har en uppgift i engelskan som måste bli färdig idag samt en hel del planering och förberedelse inför idrotten denna veckan. Jag har nämligen bestämt att dessa två veckorna innan lovet har temat dans och rörelse till musik. Har redan förberett mig mentalt på väldigt många sura miner från eleverna men detta måste göras anser jag! Och ju tidigare desto bättre! Få det avklarat liksom. Tur att jag älskar dans och rörelse så förhoppningsvis kommer min energi smitta av sig lite!

Hörs senare under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0