Söndag kväll!

Ohh nej! Fortfarande inte redo för måndag imorgon.

Idag har jag gjort massa bra saker. Dessutom har jag känt mig riktigt effektiv och hunnit med massor, trots det sitter jag här nerdränkt i jobb. Anledning? Jag blir aldrig nöjd och tänker att jag kan göra mer, göra bättre.

Jag började i alla fall min dag med en lång sovmorgon följt av ett träningspass, härligt som bara den. Sen åkte jag och storhandlade alldeles själv. Var längesen det hände då jag och Andreas brukar göra det tillsammans. Skit skönt att bara gå och vandra i mina egna tankar ett tag. Köpte massa nyttig mat så nu är jag redo för veckan som kommer.

Efter shoppingen så åkte jag hem och bakade. På fredag är det nämligen min tur att ha hand om fredagsfikat på jobbet och jag vill ha det avklarat.

Sen lagade jag en sjukt god pizza. En nyttig pizza utan mjöl.

Skulle egentligen träffat Malin och Lennie ikväll för en fika men jag hinner inte.

Nu sitter jag här och tar en micro paus i mitt arbetande. Målet är att vara klar om cirkus 1 timme. Då tar jag kväll och så får resten vänta till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0