Söndag

Oj oj oj vilken huvudvärk jag lyckats vakna med:(

Kvällen igår var väldigt härlig och rolig. Åt god mat och det var ett väldigt trevligt sällskap. Kom hem vid 1 tiden och stupade i sängen.

Vaknade med världens halsont och huvudvärk som sagt. Inte rättvist om jag blir sjuk nu på min semester:(

Har i allafall redan hunnit med att fixa med tvätten och måste snart ta tag i detta hemmet mer. Ser ut som ett bombnedslag efter gårdagens montering av ny tv bänk. Allt är inte färdigt, inte på långa vägar så ni får ingen bild på spektaklet än.

Annars idag så händer faktiskt inget speciellt för mig. Jag ska kurera mig och ligga i soffan mest hela dagen, ha lite ensam tid medans Andreas är på golfbanan, härligt!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0