Onsdag

Godmorgon från bussen!

Idag är en ny dag som jag hoppas ska bli bättre än gårdagen. Gårdagen var HEMSK och den första dagen som jag faktiskt ifrågasatt mitt yrkesval. Att elever kan vara så hemska mot varandra förstår jag inte! Och att de sen inte lyssnar vid tillsägelser utan bara käftar emot gör ont i mig!

Igår när jag kom hem och fick en kram av Andreas så bara bröt jag ihop, grät och grät sen somnade jag. Så det där med städning eller plugg blev det ingenting av.

Ny dag idag, nya tag! På onsdagar brukar allt vända så jag känner mig positiv inför idag😎

Ikväll ska jag träffa My och Malte en stund innan jag måste hem och städa det jävla rummet!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0