Måndag

Vad håller jag på med? Om cirkus 1 timme får jag besök. Men vad gör jag? Jo ja ligger fortfarande kvar i sängen. Jag som behöver gå till affären och handla. Var meningen att jag skulle bjuda på lunch men då jag inte ens ätit frukost än så tänkte jag att jag skulle fixa ihop en smaskig brunch!

Förutom att handla mat och göra mig själv iordning så behöver här plockas undan. Kanske dags att sätta igång? Men grejen är den att jag orkar verkligen inte. Sängen är sååå skön! Bara 10 min till sen sätter jag igång!

Ska bli en rolig dag i alla fall, har inte träffat Sandra på flera veckor nu och de har varit i Spanien och allt så hon har säkert mycket att berätta!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0