Lördag

En perfekt lördag har jag idag fått njuta av, ja en perfekt vecka har jag fått njuta av på många sätt och vis!


Ett av mina mål detta året är att leva mer i nuet, att uppskatta allt och alla lite mer och att inte ta någon eller något för givet. Att få in mer vardagslyx i veckan för att den tråkiga vardagen faktiskt är 5/7 av en vecka.

Ett stort bevis på att jag faktiskt följer detta mål är genom att beskriva denna veckan.

Bjuden på middag hos mamma o pappa i måndags, bjuden på middag i tisdags hos Emma med My, fixade naglarna och hade kvalitetstid på emporia med mitt hjärta i onsdags, middag hos oss i torsdags med Lennie och Malin på besök, barnvakt i går till min gudson Malte och idag Köpenhamn!

Denna veckan har jag känt mig väldigt levande och lycklig. Jag har gått upp varje dag utan en klump i magen, utan stress och utan massa måsten, jag har levt i nuet och bara tillåtit mig själv att vara jag!

Jag är stolt över mig själv, stolt över vad jag har åstadkommit och stolt över MINA val jag har gjort det senaste året. MINA val där jag bara har tänkt på MITT bästa och låtit alla spekulera, tro och tycka till utan att bli påverkad eller tvekat. Jag har alltid vetat vad jag vill innerst inne, alltid vetat vad som krävs för att jag skall kunna leva det liv jag drömmer om, jag är en bit på vägen nu, jag har tagit min examen, jag har fått jobb och jag vet att jag är en bra vän och en bra sambo. Jag är redo för mer nu, men det kommer när det kommer. Nu lever jag i nuet och njuter till fullo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0