Lördag

Hejsan lördag!

Imorse vaknade jag lite innan 9 och gick till gymmet. Jag körde kondition och lyckades för första gången jogga 5km utan att stanna! Lite jävlar anama var allt som behövdes!

Gick sedan hem och käkade god frukost innan jag och Andreas åkte till Ikea för att köpa ny tv-bänk. Andreas körde mig sedan in till stan där jag mötte upp Malin för en fika och lite shopping. Dock inget till mig själv utan presenter till en bebis som fick se dagens ljus i början på januari och en bebis som inte tittar ut förrän i början på augusti. Jag älskar att shoppa bebiskläder!!!

Nu är jag på tåget påväg hem. Ska gosa ner mig i soffan ett tag innan jag ska göra mig iordning för kvällen. Blir middag och melodifestivalen hos några goda vänner! En perfekt lördag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0