Jobbdagen över!

Väntar på bussen på väg hem. Dagen idag har gått väldigt snabbt och varit väldigt bra.

Jag har fått gjort väldigt mycket och haft riktigt bra lektioner. Förutom de där bra lektionerna så har ja börjat rensa i gamla papper osv. En börda jag har känt länge. Alltså något jag borde ha gjort för länge sen men har känt mig väldigt omotiverad till att städa och sortera i någon annans skit. Men det är bara till att konstatera att ingen annan kommet att göra det och jag vill kunna ha ordning och reda i mina papper. Idag hann jag med 3 hyllplan. Bara 3 st skåp kvar. Än så länge har jag fyllt 1 svart soppsäck med bara skit!


Bjuder på två bilder från det vi gjort idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0