Fredag

Oj oj oj vad lycklig jag är idag!

Hade enligt mig en perfekt alla hjärtans dag! Visst hade jag gillat att äta god mat och få massa presenter men det vi gjorde var precis det vi behövde. Vi åkte nämligen till Ikea, precis som jag sa igår. Vi åt köttbullar och sen gick vi runt och bestämde oss efter mycket dividerande för en ny tv-bänk. Ja så nu är det dags att kasta ut det gamla som jag egentligen ÄLSKAR men det är alldeles för klumpigt och jag förstår Andreas som har tröttnat på det eftersom han haft det sedan han var typ 15.

Efter IKEA åkte vi hem och slängde oss i sängen med massa gott! När klockan var lite efter 21 sov vi båda två!

Ut med det gamla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0