APT onsdag

Godmorgon säger jag med världens träningsvärk i kroppen. Jag älskar träningsvärk! Skönt dock att kroppen skall få vila från träning idag.

Idag är det nämligen en sådan där APT onsdag så jag jobbar ända till 19.00 idag. Usch jag känner mig så bitter över det där. 19.00 är egentligen inte alls länge. Tänk när jag jobbade på donken då var det lyx att sluta 19.00. Om jag slutar efter 16.00 nu så känns det sent.

I alla fall så blir det en lång arbetsdag så därför får träningen vänta till en annan dag. Möjligtvis kanske imorgon, troligen inte, men kanske.

Tror att detta kommer bli en toppen dag i alla fall med roliga lektioner. I eftermiddag skall jag sätta mig och plugga lite engelska så jag hamnar i fas igen där. Inte så att jag ligger väldigt mycket back men lite.


Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0