Ullared

Efter ett par timmar på Ullared var vi nöjda. Det blev inte så många inköp som vi hade tänkt från början men lite blev det. Mysigt att bara göra något tillsammans utan att känna stress, trots hundratals människor runt om kring oss.

Vi köpte i alla fall lite till pyret i magen. Den pyjamasen jag hade velat köpa till pyret fanns tyvärr inte kvar:(

Köpte även lite saker till nyår. En Magnus flaska med alkoholfri cider, party poppers och tomtebloss. Blir verkligen en livad nyårs kväll😂😂😂



När vi kom hem kom Andreas syrra med familj precis som jag tidigare sagt. Himlans mysigt måste jag säga...

Just nu händer inte så mycket här, Andreas pluggar lite och jag chillar väl mest. 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Pyret kan få ärva Isabelle snygga pyjamas. Hon hann tyvärr inte använda den så länge ;)

Svar: Oj oj oj va snällt!
louise

2013-12-29 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0