On the road...

Ingen sovmorgon idag inte... Vi sitter i bilen påväg till Ullared. Förra gången jag var här hade jag precis fått reda på att jag hade pyret i magen. Det var en sjuk känsla när Linda gick runt och handla massa till Linnea och man så gärna ville känna och klämma själv men man var så rädd för allting, dessutom visste ju ingen...

Nu ska vi däremot shoppa till pyret. Inte så mycket men ändå... Vet redan en pyjamas som jag bara måste köpa, köpte den till Isabelle när hon var nyfödd så jag hoppas den finns kvar.

Vid 15.00 ska vi vara tillbaka i Åsa, då kommer Andreas syrra med familj, ska bli mysigt att träffa dem, va ju ett tag sen:)

Nu tank stop så vi inte fastnar i skogen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0