Lördag

Efter en väldigt speciell fredag med en stängd skola för alla elever pga risk för fall från byggnadsställningar tog jag mig hem på en stormig motorväg med andan i halsen, min Nissan micra är inte så stabil vid sådana tillfällen.



Fredagskvällen var väldigt lugn och skön, vi tittade på idol och sedan lyssnade vi på massa samba musik och filmer från Brasilien och drömde oss bort, hoppas verkligen att vi kan åka dit någongång.




Nu är det dock söndag och jag vaknade upp till ett vitt Malmö. Väldigt mysigt och bilkänslan kom som en vindpust in i mitt hjärta. Jag har Åre is tagit mig en dusch och ska göra mig i ordning innan jag väcker mitt hjärta. Idag ska vi försöka lösa alla julklappar inför julafton och köpa en ny julgransfot till vår förstora gran. klä den och ha en mysig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0