Drinken love....

Denna dagen börjar lida mot sitt slut. Det har verkligen varit en lugn lugn dag. Vi har hälsat på Andreas farmor och det är väl i princip det ända vettiga vi gjort. Där hos hans farmor hittade jag en liten rolig tavla som jag tänkte dela med mig av....

 

När vi kom hem därifrån så käkade vi middag med Andreas föräldrar, tacos. Skönt att slippa all julmat. Efter det kollade vi film och sedan har jag och Andreas suttit och kollat på massa musikvideor. Vi funderar ju på att åka till Brasilien i november och tills dess är har Andreas lovat mig att komma i form. Jag tänker mig Eric saade form

Då tyckte Andreas att jag skulle prestera Tone Damli form...
 

Jag själv tycker inte det är gott nog även om Tone är jävligt snygg....men ska jag vara i klass med alla snygga brasilianskor så satsar jag mer på en Beyonce kropp! 

Jag menar det är väl inte för mycket krav på en själv att hinna prestera på 6 månader efter en graviditet??? 

Aja drömma kan man väl?😂😂😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0