De bästa jag vet❤️

Jag sitter på tåget mot Åsa och blir sentimental. Jag gråter och skrattar vart om varandra. Tänk hur musik kan påverka en. Hur musik påminner en om människor och minnen, tidpunkter i ens liv då man har haft extra roligt eller mått som sämst. 

Alla de här minnena och människorna har varit med och gjort mig till den jag är idag och det är jag så jävla tacksam för. För jag är ganska nöjd med den jag har blivit. Och jag är så jädra nöjd med de människor jag har valt att omge mig med, det är ni som får mig att må bra och visar mig att det är okej att vara sårbar. Att det ibland kan vara svårt att följa sitt hjärta men det är alltid det bästa. Att man med ett leende och positiv syn på livet kommer långt. Att man måste få drömma och våga chansa. Att en ursäkt och ett förlåt kan vara de bästa man kan ge en annan människa för att visa uppskattning och kärlek är mycket viktigare än att vara envis och alltid ha rätt.

Ni är alla så olika varandra, det är det som gör er så bra! Med er har jag aldrig tråkigt och kan alltid vara mig själv❤️


För mig är ni alla en del av min familj, blodsband eller ej❤️❤️❤️












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0