Dags att fira jul....

Ja årets julfirande drar igång ikväll. Jag känner mig redo för jul, för jul är kul! 

Om ett par timmar åker jag till mams och papps fram tills dess har jag en del att stå i.

Jag började dagen med ett besök hos läkaren....efter en månad på antibiotika blev jag idag "friskförklarad". Har dragits med en ihärdig urinvägsinfektion (visar proverna) men jag har inte haft några symptom. Däremot har antibiotikan gjort mig EXTRA trött! 

I alla fall så när det var avklarat åkte jag och handlade de sista julklapparna och sedan hem för frukost. Jag har även hunnit med lite plugg (ytterst lite, var är motivationen????) 

Städat har jag med gjort, i alla fall lite...plockat undan det värsta och kastat in skiten i garderoberna, den typen av städning. Ska dammsuga också innan jag åker bara men måste bära ut alla julklappar i bilen först. 

Har även packat till mitt hjärta, ja han är stor nog till att göra det själv men jag blir stressad av att han inte har gjort det, så jobbar han hela dagen idag och ska sedan åka iväg till Åsa ikväll. Ska han då komma hem från jobb och sen spendera 2 timmar med att packa och glömma hälften innan han kommer iväg så betyder det att han kör när det är mörkt ute och jag vet han är trött och hungrig och gnällig, då kör han värre än vanligt och jag kommer oroa mig=stress för mig! Såååå jag minskar min egen stress genom att lägga fler uppgifter på mig:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0