Tisdag

Ooohh tisdagar är verkligen min favorit dag mitt i veckan! Världens bästa träningsdag och världens bästa tv-kväll!


Idag har jag haft en heldag i skolan 9-16, väldigt givande faktiskt. Sedan tränade jag body pump och det var så himla härligt!

Åkte sedan och handlade mat och tillagade en väldigt god fläskfilé gryta. Lagade extra mycket så jag har matlåda ett tag framöver.

Måste nämligen börja med det nu då praktiken börjar imorgon. Åååhhh älskade praktik! Älskade barn!! Älskade yrke!!

Jag är sååå taggad! Har mycket att fixa med men det ska bli sååå kul!

Skulle behövt införskaffa mig ett par gummistövlar och en ordentlig regnjacka men det har här inte funnits tid till.

Nu återstår den bästa tiden av tisdagarna, tv-kvällen. Danspalatset playa del sol följt av svenska Hollywood fruar. En halvtimme innan det är dags att bänka sig framför tv:n så jag ska hinna med att packa väskan, städa köket, vattna blommorna och betala räkningar!

Sååå dags att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0