Mått&vikt

Hejsan i stugan!

Är nu hemkommen från ett träningspass. Blev bodypump och mina ben skakar av utmattning. Har tappat sååååå mycket styrka under detta sommaruppehållet så det knappt är sant!

Imorse vägde jag mig och nu har jag även mätt mig så resultaten är helt färska.

Senast jag vägde och mätte mig var någon gång i maj om jag inte minns fel och om jag jämför det med nu kan jag ju bara säga att det är pinsamt! Kan väl bara konstatera att det där med att muskler väger mer än fett stämmer! Jag har nämligen gått ner mer i vikt men har lagt på mig cm på kroppen så det dallrar ju en del mer!

Men nu ska vi inte fokusera på hur jag avslutade vårsäsongen utan fokusera på hösten och den nya början!

Vill bara poängtera att mitt fokus ligger inte på att gå ner i vikt (även om det är lätt att fastna i vad vågen säger) utan mitt mål och där fokus ligger är att få en stark kropp och ett starkt psyke som klarar av alla de påfrestningarna som kommer i vardagen. Jag vill dessutom bli piggare och mer hälsosammare!

Lägger upp en bild på mina mått och min vikt samt en del bilder på hur min kropp ser ut nu så att jag och ni kan jämföra och se om vi ser några resultat om ett par veckors tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0