Måndag

Precis hemkommen från stan är jag efter en förmiddag i skolan följt av lunch och shopping med Hanna.


Jag måste verkligen sluta shoppa! Har gjort av med fruktansvärt mycket pengar denna månaden men samtidigt tycker jag att jag har varit värd varenda liten pryl med tanke på hur jag har slitit med 6 dagars arbetsvecka i princip från maj till sista augusti med undantag från min semester. Att jag sedan jobbar halvtid samtidigt som jag har skolan gör också att jag anser mig själv väl värd nya kläder och andra prylar. Inte för att jag behöver allt men det känns ganska bra att kunna unna sig lite. Men nu är det alltså slut med det. I alla fram till den 25:e då jag ska ta en riktig lång shopping runda för att uppdatera min höst/ vintergarderob med nya kläder.


Nu ska jag i alla fall ta en banan för att sedan åka tillbaka till stan för dagens träningspass. Blir antingen bodypump eller MRL. Är lite rädd för bodypumpen då jag VET att jag kommer få världens tråningsvärk. Vilket egentligen är väldigt skönt men fyyyy


Ikväll skall jag även uppdatera er om hur jag ligger till just nu med mätning och vikt osv. Kanske även bjuder på en "före" bild då.

Men här kommer en bild på dagens shopping lite snabbt ur påsen!

2 GANT handdukar samt 2 tavlor med budskap på. Visar allt lite mer ordentligt senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0