Livet...

Jag är inte alls på bra humör idag. Har en klump i magen och ett sjukt illamående. Jag försöker fokusera på det jag måste göra innan jag ska till jobb men det går inte så bra.


Livet vänder så jävla fort vilket jag fått uppleva extra mycket det här året. Tyvärr är jag en människa som har känslorna utanför kroppen så jag påverkas extra mycket av varje liten förändring. Just nu är jag matt och vill liksom inte ha fler förändringar. Det är enkelt att säga att allt löser sig, jag säger så och försöker spela opåverkad för att hålla humöret uppe för dem som står mig nära. Det kommer säkert också lösa sig men jag känner bara panik!!!

Jag längtar såååå till januari, till en ny start i min gamla hemstad. Till min familj!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är välkommen hem ;D

2012-09-19 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0