Kväll

Föregående inlägg skrev jag imorse men det publicerades aldrig tyvärr.

Nu är iallafall första dagen på sista praktiken över. Det gick himla bra och det var riktigt roligt att vara tillbaka.

Efter praktiken åkte jag till stan med Hanna och Millan och fikade innan hanna började jobba.

Gick sedan till stadium där jag köpte nya Träningskläder. Jag har sagt hundra gånger att jag inte ska shoppa mer men jag kunde bara inte låta bli! Behövde lite ny motivation så jag ger järnet på träningen!

Gick sedan och tränade vilket var extra skönt idag. Väl hemma nu har jag lagat mat, blev kyckling gryta med curry, lök, paprika och broccoli:) riktigt smaskens!

Nu ska jag bara plocka undan i köket och sätta på en maskin tvätt sedan blir det bara lugn i soffan.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0