Ingen bra dag

Jag har ingen bra dag idag. Kom hem halv 6 imorse och Andreas va vaken?!!! Han envisades om att jag skulle lägga mig i soffan hos honom ett litet tag där vi båda givetvis somnade. Så efter en helt värdelös natt/morgon med dålig sömn blev jag sen övergiven!!! ( hör dramatiken i min röst) av Andreas som är och jobbar. Måste man så måste man. Jag är helt enkelt jävligt grinig, trött, ensam och övergiven idag.

Skulle egentligen bara vilja dra täcket över huvudet men jag har en hel del saker att ta tag i. Så först på tur så blir det till att laga mat. Köttbullar och potatismos till middag och sen lite annat till matlådor osv.

Senare har jag lite skolarbete som skall fixas osv kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0