Happy girl:)

Sitter hos tandläkaren och väntar på Andreas. Jag har redan varit inne och fått min dom. Mina tänder var felfria så jag fick utökat förtroende och behöver inte komma tillbaka förrän 2014! Jag är fan grym som är 23 år gammal och aldrig haft en tendens till ett hål ens! Gött!!!!

Nu tänkte jag berätta lite om gårdagen. Redovisningen i skolan gick så himla bra! Fick väldigt mycket beröm och nya tankar om hur jag kan utveckla utvecklingsarbetet inför VFU:n.

Efter skolan åkte jag och Hanna hem till mig och åt så himla god mat! Vi åt och åt och åt! Sen fick vi skynda oss då vi skulle till hönö på kundkväll hos AnnaMarin.

Jag shoppade en ny tröja och en höstjacka! Beställde även ett par sjukt snygga höstskor som jag längtar efter!!!


Jag mår så bra när jag är ute på hönö. Där är ett sånt lugn! Synd bara att priserna där ute på hus är helt makalösa, vilket gör det i princip omöjligt att bo där.

Nä jag har ju alltid sagt det, ska ja bo i Göteborg så ska jag bo på Hönö annars skiter jag i det!

Vad händer annars idag? Jo jag och Andreas ska ha en riktig fixar dag. Nu är vi alltså hos tandläkaren sen blir det Kungälv och lämna lite saker på Andreas jobb följt av stan där Andreas skall lämna in sin dator på reperation och jag skall boka in en tid hos optikern, ja tro det eller ej men jag börjar bli gammal på riktigt och min syn börjar bli riktigt dålig:(

Ikväll blir det nog en riktig myskväll om jag känner oss rätt, jag jobbar nämligen imorgon!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/755174/images/2012/pic_505c4c97ddf2b3563e002533.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/755174/images/2012/pic_505c4ca1e087c33ebe15b0db.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0