En helt perfekt söndag!

Jag har haft det så himla mysigt idag. Har varit en riktig avkopplande dag.

Skulle åkt och tränat men med endast 4 timmars sömn i kroppen orkade jag inte riktigt ta mig dit.

Istället spenderade jag först 3 timmar i sängen och kollade på tv för att sedan åka och storhandla. Så nu är kyl och frys full inför veckan som kommer.

Efter det gick vi och hyrde film. Va en värdelös film men det gjorde inte så mycket. Var härligt att bara få ligga och koppla av och inte behöva bry sig om något.

Efter filmen har jag pluggat lite. Har läst två artiklar som skall vara lästa tills på onsdag så jag ligger ju lite före till och med!

Är riktigt taggad inför veckan som kommer. Ska verkligen komma igång med träning och kost. Ska bli så härligt!
Har ju gått upp en del under semestern men inte det som jag bryr mig om direkt. Utan mer känslan av att alltid känna mig uppblåst och hängig i både kropp och själ för att jag inte sköter mig.


Så imorgon blir det vägning och mättning och så börjar jag om på nytt. Tidigare resultat räknas inte då längre utan nu börjar jag om på noll och givetvis låter jag er 10 trogna läsare följa mina framsteg!


Hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0