Måndag

Halloj i stugan!
 
 
Kom precis inom dörren från jobb. Åkte hemifrån kl 7 imorse så det är långa dagar som gäller.
 
I dag har jag verkligen haft en dag upp och ner. Jag har varit så tankspridd så det finns inte. Men allt händer väl av en orsak? Det slutade alltså inte så som jag önskat men fler turer kommer och tid finns för fler nekanden och fler positiva tillslag.
 
Veckan är så fullspäckad som det bara går. Idag va det alltså jobb och praktik. Imorgon har jag praktik igen...följt av storstädning och bullbak samt så måste jag hinna in till stan och köpa en present till min handledare för det är hon värd! Onsdag består av praktik och sedan APT. Blir alltså kvar på skolan till någon gång vid 20,00. Jag och Hanna tänkte utnyttja tiden till max och börja färdigställa våra utvecklingsarbeten som skall vara inlämnade i början av nästa vecka. Förhöppningsviss kommer min kärlek hit på onsdag kväll så vi kan mysa lite. Torsdag är det sista dagen på praktiken. Så himla tråkigt då jag verkligen har haft det hur bra som helst! På torsdag är det även stortvätt som gäller samt storshopping då både kylskåp och frys är tomt. Dessutom skall jag hämta mina nya GLASÖGON. Ja tro det eller ej men jag har erkänt mig besegrad. Fredag är det tillbaka till skolan för seminarium. Fredagkväll tänker inte jag göra ett jävla skit. Tänker slappa sönder. Hela helgen blir det jobb.
 
 
Sådär då fick ni en snabbuppdatering på vad som sker i mitt liv. Massa tråkiga saker bara.
 
Nästa vecka är det jag som tar tag i mitt liv!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0