Livet upp och ner

Hej hej alla!
 
Jag ¨mår helt konstigt, därför jag inte bloggat på år och dar. Det är så mycket som händer nu. Saker som skall fixas, saker som skall lösas.
 
Min mage gör så ont av allt som kommer hända eller inte hända den närmsta tiden. Mina murar i mitt liv faller och då ballar jag ur.
 
Att jag sedan är ensam gör ju inte saken bättre. Jag frågar mig själv dagligen om vi har tagit rätt beslut. Jag vet att vi har det men endå mår jag dåligt av tanken att jag gör andra ledsna och besvikna. Jag vet att jag måste göra det som känns rätt för mig. för oss men det har inte gjort beslutet lättare.
 
Aja...jag vet att jag pratar i gåtor och så kommer det fortsätta vara ett bra tag till. Jag vill inte avslöja något om framtiden förrän jag har ställt tillbaka alla mina murar. Däremot känner jag ett behov av att skriva av mig. Jag behöver skriva ner mina tankar.
 
 
För att gå tillbaka till något mer varadagligt och ytligt kan jag ju berätta att jag har min sista avslutande praktik nu. Haft min sista bedömning som gick så jädrans bra! Bara ett fåtal uppgifter kvar och sedan c-uppsatsen innan jag har min examen i handen.
 
Jag blev erbjuden jobb för ett par veckor sedan, jag tackade nej....låter helt galet i visas öronen....låter väldigt logiskt i mina.
 
Jag har inte tränat på 2 veckor...låter väldigt logiskt i visas öron, låter helt ologiskt i mina. Jag mår inte alls bra av detta, men jag är trött och sliten. Jobb och praktik samt en stor ovisshet gör att jag är i en dvala.
 
Dvalan är så stor att jag faktiskt ska gå till sängs redan nu. Jag måste samla lite energi. Imorgon har jag praktik igen sedan tar jag tåget hem till malmö. Jag ska äntligen få träffa min familj igen. Till er mina vänner som läser min blogg men inte vet att jag skall hem i helgen. Ta inte illa vid, det är inte så att jag inte vill träffa er eller inte saknar er, det är bara så att jag måste få en chans att vila upp mig och inta ha några direkta planer. Det här är min första lediga helg på 2 månder så jag behöver andas lite och umgås med min familj.
 
Älskar er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppas att allt är bra med dig! Inte kul att läsa att du kanske inte mår jätte bra. Jag är inte så duktig på att lösa gåtor, så jag hoppas inte att de är så farligt som jag har tolkat detta inlägg. Saknar dig en massa ska du veta! Kram <3

2012-10-19 @ 08:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0