Tisdag

Hallo världen!
 
Idag är det tisdag. Härliga tisdag!
 
Igår var det måndag, härliga måndag!
 
Gårdagen var på många sätt väldigt väldigt bra!
 
Började dagen i Malmö eftersom jag och Andreas åkte ner i söndags. Andreas ska jobba i malmö hela veckan och jag skulle på en arbetsintervju,
 
Arbetsintervjun gick riktigt bra, vi pratade i mer än en timme så vi får väl se hur det går, får veta om drygt två veckor.
 
Sedan körde jag vidare mot falkenberg där jag mötte upp Hanna och körde vidare mot Ullared. Vi hade en mysig shoppingrunda och körde sedan vidare mot Göteborg.
 
Väl i Göteborg käkade vi chips. Gott gott!
 
I dag är det juu som sagt tisdag och vi sitter här och försöker plugga. Går väl hyffsat bra. Har skrivit en del så nu har vi en liten Justin Bieber paus.
 
Nu ska vi fortsätta plugga för att senare käka lite god middag. Tänker migg spagetthi och köttfärssås.
Blir mer plugg sedan följt av träning. Efter det blir det mer plugg följt av räkor och vin... Kan inte sluta fel detta!
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0