Härlig måndag

Vilken bra dag det har varit!
 

Skola, träning, soffhäng!

 
Har även fixat med en massa praktiska saker som måste göras.
 
Förra veckan började jag ta tag i mitt liv med träning och mat igen. Veckan gick bra fram till torsdag då allt gick utför. Men nu är det en ny vecka med nya tag och jag har ju börjat bra idag. Jag var med Hanna i partille och tränade. Jag vet inte om det var för att vi var otroligt taggade eller om jag var livrädd för att springa in i min PT som jobbar där, men vi körde i allafall en väldigt hårt cirkelpass där vi la upp olika övningar själv så träningsvärk är att räkna med imorgon. Skall faktiskt se till att SMS:a min PT nu. Var ju i somras jag tränade med henne senast och jag har ett par gånger kvar att utnyttja. 
 
Imorgon väntar en praktikdag. Har ju två dagar att ta igen eftersom jag var i london då det var praktik. Jag hoppas på att komma därifrån i hyffsad tid imorgon. Då står det tränings på schemat igen på kvällen.
 
 
Jag saknar Andreas redan så att det gör ont. Så himla störigt att jag jobbar onsdag-söndag denna veckan. Det innebär ju nämligen att jag och Andreas inte kommer att kunna umgås i princip någonting denna helgen då han är hemma. Det är tur att vi båda är medvetna om att det enbart kommer vara såhär i två månader till, på någotvis står man ut då.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och inte röra mig mer denna kväll.
 
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0