Fredag

Godmorgon alla!

Påväg in mot stan nu, ska plugga med Hanna. Så jävla trött på vår uppsats men den måste göras.

Tror vi pluggar till lunch bara för sen ska Hanna jobba. Då hade jag tänkt träna ett hårt fredagspass.

Idag har vi även tvätt tid i stora tvättstugan då det är typ hundra handdukar som behöver tvättas.

Inatt är det sen dags för jobb, lönehelg och allt! Ser verkligen fram emot fulla, dryga människor. Nej skämt och sido, jag tror det kommer bli riktigt skoj och förhoppningsvis mycket att göra.

Helt sjukt att nästa helg är min sista helg att jobba helg! Det är något speciellt med att jobba helg så även om jag verkligen längtar till att vara ledig på helgerna så ska jag njuta av tiden då den aldrig kommer tillbaka.


Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0