Dimma

Goddagens!

Efter en helt underbar helg med bästis på besök tillsammans med hennes dotter och sambo där vi spenderade lördagen på jul på Liseberg så är det nu måndag igen.

Asså jag måste bara säga detta! Ida, Sandra och Tims dotter är ju en riktig glädjespridare! Man blir ju glad bara av att se henne! Dom har gjort ett bra jobb!


I allafall idag är det måndag och jag lever i någon jobbig dimma idag. Har spenderat dagen med att jobba 06-15 följt av massa plugg. Producerade hela 1 sida skriven text så nu är det bara 31 sidor kvar! Känns stabilt!

Tillbaks till min dimma då... Känns som att jag lever i ingenmansland just nu. Kommer inte framåt och kan inte gå bakåt. Man bara väntar liksom.


Allt är så jävla instabilt. Jag är lättretlig och har noll motivation till att vara glada positiva Louise.

Känns som att jag liksom inte når fram med det jag vill och att jag i vissa lägen blir överkörd, detta trots att jag inte är en tjej man trampar på. Jag orkar bara inte med drama!

Jag önskar bara att visa människor öppnar sina ögon och lyssna och lär sig se till andra och inte bara till sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0