Wonderful

Det var magiskt, det var perfekt, det var loreen! Så jävla bra!

Nu vet jag vart jag ska göra nästa år! Eurovision song contest intar sweeeden och det är ett måste för mig att vara där!


Förutom Eurovision igår så hade jag en väldigt bra dag med jobb och kalasfirande.

Vi stannade ute på Hönö en natt till så jag vaknade upp idag till ett väldigt härligt fågelkvitter istället för bilarnas brummande hemma på vår gata.

Jag har varit vaken en dryg timme, hunnit tvätta håret och gjort mig färdig. Dock däremot så sover fortfarande mina kamrater på detta våningsplan, tråkigt! Hur kan man vilja sova bort denna vackra soliga söndag?!

Vad som händer idag vet jag inte riktigt, jag hoppas på mycket utomhusaktiviteter så man kan lappa lite sol!

Igår fick jag förresten låna en klänning när jag jobbade som jag blev lite halvt kär i! Har blivit helt förälskad i långklänningar!



Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0