Tråk

Här sitter jag på jobb och har min första rast, redan:(


Fan inte kul någonstans idag, sova på dagen är inte bra för mig, blir så jävla sliten!

Näää imorgon är det jag som sover bort dagen istället för att sova på eftermiddagen innan jobb, kan inte ha det såhär.

Positivt idag är iallafall att jag fick min semester bekräftad, iallafall 3 av veckorna. Den fjärde får vi se! Men 3 veckor är inte fy skam med tanke på att jag inte haft någon direkt semester på 2 år:)

Sååå solsemestern blir av! En vecka i Skåne blir av sen en vecka här på hemmaplan blir av med förhoppningsvis fint väder och massor av häng i båten i Åsa! Som jag ser fram emot sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0