Torsdag

Jobbar kort dag idag efter byte med tider fram och tillbaka, 9-14;)

Efter jobb blir det träning och jag är taggad som faaaan! Vet dock ej om jag ska träna på backaplan där det finns gott om utrymme men de bygger om vilket gör att där är en jävla ljudnivå eller om jag ska träna på domkyrkan där det är ganska litet och jag inte kan köra alla saker för det är inte samma maskiner...time Will tell!

Om jag ska berätta om gårdagen så måste jag ju endå säga att den måste gjort mig officiellt till drottningen av wraps haha! Det var kaos på bop sidan och vem stod där om inte jag! Dock måste jag säga att wrapsen är nog det bästa i McDonalds historia så det är med glädje jag får jobba lite hårdare för att dem ska se goda och fräscha ut, samtidigt som jag är snabb som attans!

Haha vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0