Söndag

Jag syndar och trycker i mig toast på jobb. Mitt huvud värker nämligen och jag känner mig seeeg, detta trots att jag åkte hem ifrån inflyttningsfesten tidigt igår. Hanna följde med mig hem då, vi tänkte bara sitta och prata lite och dricka kaffe innan vi båda skulle sova då vi båda jobbar idag. Men när vi kom hem så var Andreas hos oss med en vän. Så vi lyssnade på musik och tjötade, självklart började jag dricka mer istället för att sluta, så därför mår jag dåligt idag.

Andreas drog förresten fram gitarren igår, längesen han gjorde det. Även om Han var lite ringrostig igår så kan jag inte hjälpa att jag faller som en fågelunge som inte lärt sig flyga än varje gång jag hör honom spela. Det är något speciellt med det alltså!

Grabbarna drog ut vid 1 så då gick jag och la mig. När klockan var drygt 6??!!! Kom Andreas hem med en McDonalds påse och sa "jag ska hälsa från ditt jobb" vilken pinsam kille haha, tänk att jag är tillsammans med en sån kille som vi alla på jobb avskyr, en kille som kommer i taxi lite innan 6 och beställer massa mat! Usch!

Andreas fortsatte sedan att babbla och jag fick ett mindre utbrott. Han pratade om hur han nästan blivit rånad och massa andra saker och jag orkade verkligen inte lyssna jag sov ju så jag utbrast " HÅLL KÄFTEN JAG SOVER, du är ju här och mår bra så jag skiter faktiskt i om du nästan blev rånad, du får berätta om det imorgon"

Stackars kille!


Nej nu ska jag jobba!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0