Sol!

Ännu en dag med sol och värme! Vad passar då bättre än ett par riktiga sommarben med blåmärken över allt. Hur lyckas jag?

För att ge er en kort uppdatering om igår så var jag först i skolan sen gick jag till Apoteket och köpte solkräm så nu är jag förberedd och kan sola förnuftigt. Sen åkte jag hem och chilla lite innan jag åkte och träna dubbelpass på gymmet.

Dagen ser väl i princip likadan ut. Påväg till skolan nu fram till lunch sen hem och kolla på det kungliga dopet!!!! Ooo vad jag älskar såna saker! Efter det blir det träning och sen ikväll är det semifinal i Eurovision song contest!!! Måste se!!!

För att prata om något mindre roligt så har min sambo smittat mig med halsont och en förjävlig förkylning, kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0