Onsdag

Hello!

Precis varit i skolan och det var nice. Sitter nu och väntar på Hanna så ska vi ta en kaffe innan träning. Medans jag väntar tänkte jag berätta om gårdagen.

Jag jobbade som sagt 10-18. Det gick bra och det fanns saker att göra hela tiden. Efter jobb åkte jag till Aldina där det redan fanns massa brudar. Vi chillade på balkongen och hade det bars allmänt trevligt.

Väl hemma mös jag med min kärlek till en film innan jag totaldekade...

Det roliga är att det nu gått drygt 3 timmar sedan jag började skriva detta inlägg. Jag har både hunnit fika, sola och träna och sitter nu på bussen hem. Nice!

Jag och Hanna körde ett riktigt hårt pass så har jag inte träningsvärk imorgon så är det något som är fel!

När jag kommer hem blir det en snabb dusch innan jag åker till jobb där jag stannar till 01. KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0