lördag

Efter en tidig morgon och en dag fylld av jobb och häng med världens finaste Hannis pannis sitter jag nu ensam i soffan och grubblar samtidigt som jag äter en glass..är det lördag så är det.

Jag tror jag har en liten sväng av hemlängtan deluxe just nu. Mycket som händer hemma och jag sitter här och VET att jag inte kommer hinna åka hem förrän jag har semester...vilket troligtvis blir i slutet av juli..KUL...eller inte.


Jag har så mycket att göra just nu att jag inte riktigt fungerar som människa och istället gör jag ingenting efter jobb. På onsdag ska de flesta inlämningsuppgifterna in och jag har en hel del att göra innan jag är färdig. På måndag får jag fixa det, JAG MÅSTE FIXA DET DÅ!

Imorgon är jag i alla fall ledig och jag hoppas på en lugn dag med träning och sedan en lång och god frukost följt av häng på stan och kanske lite shopping. En riktig härlig söndag alltså!

Nu ska jag spendera resterande kvällen med att gå in på VING och drömma mig bort till en vit sandstrand.

Vi hörs!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0