Livet<3

Vilken fruktansvärt lugn och bra dag jag haft! Började ju som sagt med städ och go frukost följt av träning deluxe så träningsvärk är att räkna med imorgon:)

När jag kom hem lagade jag till en go lunch bestående av lax och fullkornsris.

Resten av dagen har jag legat på balkongen i bikini och chillat. Har bland annat målat mina naglar då detta är ett måste när man har ledig helg! Få känna sig lite extra festlig då nagellack inte är tillåtet på mitt jobb:) det blev ett pastelligt rosa, jag är inte så rosa av mig egentligen men det blev väldigt vårfint.

När Andreas var påväg hem från jobb möttes vi upp vid pizzerian och köpte go pizza. Jag använde en gammal klänning som hängt och dammat i garderoben väldigt länge då jag inte känt mig bekväm i den, men nu var det dags!

Just i skrivande stund är jag och Andreas på väg ut till hönö. Vi ska spendera kvällen där lite så spontant då hans syster fyller 40. Hon ska fira det imorgon så jag ska hjälpa till i butiken på dagen så hon kan va hemma och fixa så då sover vi där i natt så slipper jag gå upp så tidigt:) dessutom kul och fira lite extra idag då det faktiskt är idag hon fyller år:)


Kommentarer
Postat av: Aldina

Man uppskattar alla små saker så mycket när man jobbar på Mcd! Jag har också ledig helg & mina naglar är orangea! :D

2012-05-26 @ 01:29:19
URL: http://litas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0