livet vill oss inget elakt...

Idag när jag läste blondinbellas blogg blev jag så tagen av det hon skrev...jag behövde höra de där orden just idag och hon har så rätt i det hon skriver!

"Om det är något som jag ändå har kommit fram till under mina 21 år så är det att framtiden är ljus. Livet vill oss inget elakt. Meningen med livet är att skapa sin egen mening och det är upp till varje person vad det betyder. För mig handlar det om att vara lycklig, vara älskad, känna mig fri och kunna påverka. Har man en nyfiken inställning till livet blir allt roligare och du ser fler möjligheter. Allt jobbigt som händer, jobbiga besked eller när saker som inte går som man vill – ja man får helt enkelt göra det bästa av situationen och fråga sig själv vad man kan lära sig av det som hände. Så länge man är sin egen bästa vän, litar på sig själv, sätter gränser och vågar drömma så går det så småningom väldigt bra"


Love the future, embrace the future!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0