Ledig

Skulle jobbat idag med jag bytte bort min tid. Har varit halvkrasslig hela veckan. Förmodligen kroppens sätt att säga ifrån att det har varit för mycket den senaste tiden.

Såå idag är jag ledig. Jag har egentligen en tenta som jag ska skriva men är inte alls pepp, men det måste göras fast det får bli lite senare idag.

Jag håller just nu på att plocka lite i lägenheten och ska dammsuga lite nu. Skönt att få det gjort tidigt på dagen så man kan njuta av en ren lägenhet sen. När det är gjort är det jag som drar till gymmet. Borde inte träna pga min förkylning men jag är så rastlös så måste röra på mig.

Resten av dagen ska jag spendera ute i solen med ipaden skrivandes på min tenta då, väldigt smidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0