Hemlängtan

Efter att ha spenderat en helg ute på Hönö med Andreas fina familj har jag nu en extrem hemlängtan efter min egen familj och mina vänner.
Jag har under mina tre år i denna stad hatat och älskat den. Jag har velat spendera resten av mitt liv här men jag har också velat fly illa kvickt vissa stunder.

Nu är jag och har så varit en längre period i tankar där jag vill flytta neråt. Inte nödvändigtvis till Malmö, men till Skåne. Jag har så mycket där nere som står mig nära hjärtat, så mycket som jag vill vara med om och vara en del av.

Jag har ett halvår kvar av skolan och har jag samma känslor då som nu så kommer jag att flytta neråt. Självklart vill jag att min man ska flytta med men jag kan inte tvinga honom, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer du/ni ner nu i helgen eller? ;D JAG VILL !

2012-05-28 @ 13:54:54
URL: http://sbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0