Fredag

Veckan har gått så fort och det är redan fredag!

Gårdagen va så himla bra på alla möjliga sätt!

Va hemma hos Anne som bjöd på good mat och pluggade med resten av vår grupp nästan hela dagen, vi satt ute i solen och jag fick min första bränna, att jag aldrig lär mig:P

Sen åkte jag in till stan och mötte upp Hanna och vi fikade och shoppade lite inför helgen.

Kom hem vid 6 och slängde ihop lite go mat på vår nya spis som är såååå fin! Resten av kvällen spenderade jag i soffan, med balkongdörren öppen så jag hörde alla fåglar sjunga!


Men idag är det en ny dag och det är trist och tråkigt väder. Jag är i alla fall på väg till Anne igen där vi ska försöka bli färdiga med vårt grupparbete. I eftermiddag ska jag gå en runda på stan själv, har en del att ordna. Ska bl.a. Köpa ny klänning, har hittat en på nätet så jag hoppas att den finns i affären med, sen måste jag köpa nytt smink, besöka systemet och köpa en inflyttningspresent.

Sen ska jag hem och käka för att sedan åks tillbaka och köra veckans förmodligen sista träningspass då jag jobbar hela helgen. Känns lite segt med enbart 3 träningspass denna veckan men jag får väl glädja mig åt att det har varit bra och tuffa träningspass där jag verkligen har utmanat mig själv och kört med väldigt tunga vikter. Och sjuka resultat har jag börjat få på min rygg! Ska fota någon dag så ni får se. Har även änsålänge minskat med 0,4kg i vikt denna veckan, detta trots att jag har fuskat rejält! Det har alltså lossnat! WOHO!
2,2kg kvar tills jag når mitt första delmål vilket ska vara gjort till den 6 juni! Tufft men inte omöjligt!

Kvällen kommer spenderas i soffan till en bra film och med en skål popcorn. Jag jobbar nämligen frukost imorgon så det blir en tidig kväll!


Önskar alla en kanon fredag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0