Fredag

Här sitter jag på jobb och har redan jobbat i 4 timmar, jag som skulle vara ledig idag. Har rast nu och chillar lite. Va länge sen jag jobba frukost på en vardag så jag chillade på som vanligt och fick därför väldigt stressigt tillslut när bil efter bil kom samtidigt som folk strömma in i restaurangen.


Jag måste bara berätta hur stolt jag är över mig själv som körde en jävla killer pass igår på gymmet. I två timmar svettades jag med tunga vikter och shit va kul jag tyckte det var!


Blev även glad över en kommentar jag fick av Andreas mamma igår där hon sa att det snart inte fanns något kvar av mig. Det är ju inte riktigt sant, men det är klart att dryga 7 kilo är borta så det måste ju synas. Har dessutom tappat i snitt 9cm på alla ställen på kroppen så det är skönt.

Jag är glad över att jag börjar få tillbaka min gamla kropp och jag är stolt över mins kurvor! I sommar kan jag gå stolt i bikini!

Idag tar jag dock en paus från träningen för jag behöver plugga! På onsdag ska allt vara inlämnat och jag har knappt börjat.. Så det är nog dags nu:)


Hörs senare mina 10 trogna läsare:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0